Rozdávání propagačních produktů je skvělý způsob, jak udržet své jméno u předchozích i potenciálními zákazníky. Vyberte nejlepší způsob, jak používat reklamní předměty pro marketing vašeho podnikání.
Reklamní předměty vidíte všude kolem. Rozhlédněte se kolem sebe a jistě nějaký objevíte. Ať už je to tričko, kšiltovka, propiska, podložka pod myš, lepící pásky s potiskem, lahev na pití nebo USB flash disk – jedno je jisté, logo nepřehlédnete a dostane se vám do podvědomí.
Propagační produkty jsou stále klíčovou součástí reklamní strategie společnosti – a měly by být, když jsou prováděny správně.
Tisk zpravodajů je také jedním ze způsobů, jak okolí informovat o vaší existenci.
Vždy to nemusí být jen logo
Pravděpodobně předpokládáte, že každý reklamní předmět by měl mít na sobě logo vaší společnosti. Koneckonců, to je smysl reklamy, že? Ne nutně.
Někdy má perzonalizace položky pro klienta větší smysl. Uvedení dobrého jména zákazníka na kuličkové pero, láhev s vodou nebo opakovaně použitelnou nákupní tašku zajistí, že je budou používat – a řeknou ostatním, kde je dostali.
Mimochodem, malé logo společnosti je v pořádku; ujistěte se, že je prominentní osobní identifikace zákazníka. Potisk reklamních předmětů je jen ve vaší režii.
Vyvarujte se krátké životnosti
Zkuste vybrat položky, které tu budou dlouho a dají se použít opakovaně.
Tašky, oblečení, elektronika – je mnoho možností, co vše se dá potisknout.
Kdy logo nevynechat?
Pokud se vaši zaměstnanci chystají na veletrh, měli by být oblečeni do oblečení odpovídající prostředí – košile nebo tričko a kšiltovka. Jedná se o chytré použití oděvu s logem a slouží reklamním účelům, aniž by vypadalo vynuceně.
Další místo, kde můžete použít oblečení s logem, je u vašich nejlepších zákazníků. Ocení zvláštní uznání, které jim udělíte tím, že jim předložíte „značkové“ oblečení.