Jak na dlouhodobé zvýšení návštěvnosti webu?

V byznysu platí, že webová stránka by měla být samozřejmostí. Skrze web můžete získávat většinu svých zákazníků, ale nestane se to, pokud nebude navštěvovaný. O návštěvnost se webu postará kvalitní propagace. Propagace by neměla být jednorázová nebo občasná, ale pravidelná. Mělo by jít neustálou měsíční investici, která se vám bude neustále vracet společně s mnoha novými objednávkami. Aby měla propagace očekávaný efekt, věnujte se PPC a SEO.

Proč PPC?

PPC reklama může být spuštěná už během několika dnů a v krátké době vám zajistit návštěvnost. Tato reklama funguje jen tehdy, když se za ní platí, ale na druhou stranu platíte jen za skutečné prokliky z reklamy na váš web. Tato reklama se zobrazuje ve vyhledávání a v obsahu webů. Její podoby jsou různé a umí být velmi atraktivní. Provozuje se na reklamních systémech vyhledávačů, u nás je to zejména ads a sklik ppc reklama. Snadno se zde reguluje rozpočet a sledují výsledky. Je to vaše jistota návštěvnosti.

Proč SEO?

SEO má za úkol se postarat, aby byl váš web snadno k nalezení ve vyhledávání na důležitá klíčová slova. Je třeba udělat analýzu klíčových slov, aby se zjistilo, která jsou pro váš web důležitá. Následně se na tato klíčová slova bude web optimalizovat. Proces optimalizace zahrnuje péči o obsah a o popularitu webu. Aby byl obsah pro vyhledávače validní, musí splňovat určitá kritéria, jako je třeba dostatek textu, správná struktura, meta informace, responzivní vzhled a další. Dále je důležité starat se o popularitu. Vyhledávače sledují popularitu webu skrze množství zpětných odkazů na jiných webech. Je třeba stanovit správnou strategii budování odkazů přes důležitá klíčová slova. U on-line seo se efekt neprojeví hned, někdy trvá i dlouhé měsíce, ale odměnou je pravidelná organická návštěvnost.

 


Categories:

Tags: